Wednesday 12 August 2015

PAKAR FACEBOOKS LIKES - SHAMIRUL AFIQ

 

TERBONGKAR! BAGAIMANA RAHSIA SAYA NAIKKAN RIBUAN LIKES DENGAN MUDAH DALAM MASA 24 JAM TANPA PERLU MEMBAZIRMENGUPAH ORANG LAIN.

Jika sebelum ini, 1000 likes anda akan di charge daripada RM80-100 untuk satu fan page. Bayangkan jika anda ada lebih dari satu. Berapa banyak peruntukkan yang akan anda keluarkan, untuk menghasilkan sebuah fan page yang GAH dengan ribuan likes? Di sini saya akan tunjukkan caranya, untuk anda mengurangkan peruntukan tersebut. Bagaimana? Teruskan membaca!!




Tidak ramai yang mengetahui 'rahsia' yang bakal saya kongsikan. Oleh itu, anda sangat bertuah kerana menjumpai page ini. *Ucap Alhamdulillah*. Alhamdulillah, kerana selepas ini anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk mendapatkan service likes lagi. Jadi, peruntukkan itu, anda boleh guna untuk membeli ebook lain misalnya. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Alang-alang dah membaca, biar baca sampai habis. Teknik yang bakal saya kongsikan ini, boleh tingkatkan likes fan page anda kepada beribu-ribu dalam masa 24jam sahaja!






No comments:

Post a Comment