Sunday 2 August 2015

BLUEPRINT PEMASARAN INSTGRAM NO. 1 >> ROKETKAN JUALAN DENGAN INSTAGRAM

image-photography

Kenapa Anda Wajib Dapatkan JomInsta?

Instagram merupakan satu-satunya media sosial yang mempunyai kuasa 'engagement' yang tinggi dan trafik percuma yang terbaik setakat ini. Kurangnya persaingan di platform ini membuatkan bisnes anda akan melonjak naik dengan cepat! Jadi, JomInsta diwujudkan sebagai panduan lengkap untuk usahawan berniaga di Instagram mengikut trend semasa.
Nak berbisnes secara tenang & selesa 
Okay..Secara peribadi, Kami nak 100% Jujur dengan Anda.
Ada 3 cara untuk selesaikan MASALAH anda.
Anda boleh Habiskan Setahun masa anda dengan kajian yang sama telah kami lakukan. 


Setiap hari kami mencari idea dan strategi apa yang akan kami kongsikan kepada anda dalam pakej JomInsta ini. Mencuba 'trial & error' untuk dapatkan strategi terbaik buat bisnes di Instagram. Sekarang, kami yakin anda pun boleh lakukan perkara yang sama. Tetapi anda kena korbankan masa anda tanpa keluarga dan rakan-rakan semata-mata untuk dapatkan 'tune' terbaik dapatkan pelanggan di Instagram. Itu tidak termasuk lagi beribu-ribu ringgit anda kena keluarkan sebagai pelaburan anda dalam split test dan membuat percubaan yang belum pasti resultnya.
Anda boleh bayar kami harga 'personal coaching' sebanyak RM3000 untuk belajar perkara yang sama dalam pakej JomInsta. 

Kami lebih gembira untuk tunjukkan anda 'step by step' cara buat bisnes di Instagram melalui telefon ataupun seminar dancoaching. Kami akan terangkan secara mendalam apa yang anda perlu buat langkah demi langkah di depan kami. Tetapi jika anda memilih cara ini, anda diwajibkan buat pelaburan sebanyak RM3000 iaitu harga semasa kami letakkan untuk personal coaching.(Yup,pelanggan premium kami telah bayar sebanyak itu untuk coaching)

Tetapi...Anda tak perlu keluarkan duit sebanyak itu untuk selesaikan masalah jualan produk di Instagram... Sebelum kami tunjukkan harga JomInsta ini, kami nak letakkan risiko anda di atas kepala kami iaitu dengan jaminan pulangan wang!


Kami adalah sebuah syarikat yang menguruskan beberapa bisnes online dan offline dalam pembangunan website dan pemasaran internet. Kami sendiri akui pemasaran di internet kini semakin sukar dengan adanya saingan yang ramai di alam maya ini. Ya! Kos pengiklanan sekarang tidak semurah dulu. Google Ads? Facebook Ads? Semuanya semakin mahal dan pelanggan kami terpaksa menanggung kos yang besar untuk pengiklanan. 

Oleh sebab itu lah, kami mencari idea bagaimana cara untuk menambahkan lagi 'channel' pemasaran untuk bisnes-bisnes yang kami uruskan ini. Secara kebetulan, kami dapati akaun Instagram yang kami bina untuk pelanggan kami mempunyai followers baru setiap hari walaupun kami tidak mempromosikannya. 


·          



No comments:

Post a Comment